autopuksiir

autopuksiir

Teadaolevalt mõeldakse auto diagnostika all plaanilist ülevaatust, auto testimist, elektrisüsteemide ja ka ajami mehhanismide analüüsi. Tänu õigeaegsele diagnostikale saab õigeaegselt tuvastada rikkeid ja probleeme ning need kvaliteetselt kõrvaldada.

Diagnostikatüübid

Esimene tüüp võimaldab määrata auto seisukorda selle välimiste tunnuste järgi. Seda saab teha ka autoomanik ise. Selleks on oluline juhtida tähelepanu kõrvalise müra või vibratsiooni olemasolule töötavas mootoris, samuti vaadata heitgaaside värvust, hinnata elektrijuhtmestiku, filtrite, nähtavaid sõlmi ja agregaate. Selline auto ülevaatus on kasutusel mitte vaid üldise analüüsi tegemisel aga ka erinevate sõlmede hindamisel.

Teine diagnostika tüüp põhineb parameetrite diagnoosimisel töötava mootoriga. See võimaldab võimalikult täpselt probleemid välja selgitada. Siinkohal võib kasutusel olla mitu meetodit.

Soojusmeetod – määratakse põlemise või hõõrdumise protsessis eralduva soojuse hulka. Seda kasutatakse

mootori, ülekandemehhanismi ja laagrite hindamiseks.

Objektide hermeetilisus – rakendatakse ülekandemehhanismi sõlmede, pneumoajami agregaatide ja silindrikolvi

autopuksiir

autopuksiir

grupi puhul.

Töötanud materjalide analüüs – kasutatakse kepsuliu ja juhtlaagri amortisatsiooni analüüsiks.

Kolmas diagnostika tüüp on enamlevinud meetod, mille hulka kuulub järgmiste parameetrite monitooring: rooliratta lõtk, klopsimine ja müra mootoris, vabakäik.

Auto arvutidiagnostika

Auto diagnostikat peab teostama spetsiaalset varustust omavad spetsialistid. Ent seda võib teha ka iseseisvalt. Teatud teadmiste olemasolul pole see keeruline.   

Arvutidiagnostikaks tuleb kasutada lauaarvutit, sülearvutit või tahvelarvutit. Kui aga arvuti kasutamine valmistab Teie jaoks raskusi, siis vigade ennetamiseks usaldage see töö spetsialistidele.