puksiirteenused

puksiirteenused

Tulede kvaliteedist ning nende väljanägemisest sõltub sageli autojuhi turvalisus ja mugavus. Seetõttu, enne tulede vahetamist ei tee paha teadmine, milliseid variante üleüldse valikus on.

Siin kerge ülevaade autoabi spetsialistide poolt:

Reflektoorsed tuled.

Antud tüüpi tulede ehituses on klaaspind, mis tekitab vajalikus konfiguratsioonis valguskimbu. Valgusallikateks on aga auto lambipirnid. Kaasaegsed autod on varustatud spetsiaalse autoreflektoriga, millel on astmeline struktuur, mis sarnaneb kandilise veeklaasiga. Sealjuures iga autotule element vastab teatud tee osa valgustamise eest.

Kristalltuled.

Antud konstruktsioonis on segmentne peegeldi ning plastik või läbipaistev klaas. Kui võrrelda oma nö „liigikaaslastega“, siis sellistel tuledel on eelis ekspluateerimise poole pealt. Need on vastupidavamad väikeste kahjustuste suhtes ning pole tendentsi nende vananemiseks ning  hägustumiseks, mis tähendab, et valgustuse kvaliteet jääb heaks. Lisaks, õige hoolduse korral võib samuti ära hoida kriimustuste teket või taastada esialgne välimus poleerimise abil.

Rihveldatud tuled.

Sellised tulesid peetakse reflektoorsete tulede alatüübiks, mis on valmistatud klaasist. Nende peamine omadus on

autopuksiir

autopuksiir

klaasi ning sileda peegeldi olemasolu, tänu millele tekib valgusvoog. Puuduseks loetakse nende moderniseerimise keerukust.

Mooduloptika.

Mooduloptika kasuks otsustavad autojuhid, kellele ei meeldi hetke valgustuse kvaliteet ning need, kes soovivad muuta oma sõiduki välimust. Antud seadme ehitusse kuuluvad mitu moodulit: lähi-, kaug- ja udutuled, samuti suunatuled ja päevatuled (gabariidituled). Klaas asendatakse auto värvi värvitud klaasplastiga

Läätsega tuled.

Peamine eripära seisneb läätse olemasolus. Paljud autojuhid eelistavad pigem läätsega optikat, kuna sellel on ridamisi eeliseid. Taolistel tuledel on ka väga hea KTK (kasuliku tegevuse koefitsient), mis tähendab, et suurem osa valgust valgustab teelõiku.

Adaptiivsed tuled.

Adaptiivsed ehk „targad“ tuled suunavad valguse sinna kuhu autojuht rooli keerab. Tänu sellisele funktsioonile saab ideaalselt näha teekatet ka kurvis ning juba siis, kui manööver alles algab. Adaptiivsete tulede süsteem on keeruline ja seetõttu peetakse seda üheks täiuslikumaks.