auto pukseerimine Tallinnas

auto pukseerimine Tallinnas

Auto juhtimine märjal teel on üks peamisi ohte, millega puutub kokku praktiliselt iga autojuht oma sõidupraktika vältel.

Eriti kui teile meeldib kiire sõit, üle 80 km/h. Niinimetatud hüdroplaneerimine ehk vesiliug, tekib ootamatult ning autoratastel pole sel hetkel maapinnaga (teekattega) mingit haakumist. Lisaks pikeneb pidurdusteekond keskmiselt umbes 2 korda.

Vihm – see pole mitte ainult märg ja libe maantee. See halvendab ka nähtavust, eriti kui tegemist tõelise paduvihmaga. Sellise ilmaga võib kergesti märkamata jääda teekattemärgistus, liiklusmärgid ja isegi mõni juhuslik jalakäia, kes ületab teeb selleks mitte ettenähtud kohas.

Vihmaga auto juhtimine.

Vihmasaju korral olge maksimaalselt ettevaatlikud, eriti puudutab teid, kus on värske asfaltkate. Just sellele on suur tõenäosuses vesiliu tekkeks. .

Juba väike vihm muudab tee uisuväljaks, mis tekib mustuse kihist, mis koosneb väga väikestest õli ja tahma

pamper Tallinnas

pamper Tallinnas

osakestest. Järelikult, vihmasaju korral vähendage järk-järgult sõidukiirust, mis tähendab, et ärge tehke järske pidurdusi! Tugev paduvihm uhab kogu mustuse kihi ära ning sõidukite liikumine teel muutub märksa turvalisemaks.

Kerge vihmasadu võib provotseerida kontrolli kadumise juhtimise üle, kuna autorattad ei jõua nende alla sattuvat vett välja tõugata. Kui tunnete, et olete kaotamas kontrolli auto juhitavuse üle, siis on vajalik tasakesti kiirust vähendada, sest vastasel juhul võib auto lbisema minna.

Veelombid teedel.                                                                            

Vihma sajust tekkinud veelombid tõstavad riskifaktorit. Seepärast, kui märkate tee peal veelompe, vähendage kiirust, sest vastasel juhul võivad tekkida järgmised probleemid:

  • Juhuslike jalakäiate ning kõrvalseisvate sõidukite veega pritsimine;
  • Musta vee sattumine tuuleklaasile;
  • Vee sattumine kapoti alla, mis võib mootori välja suretada;
  • Piduriklotside märgumine, mille tõttu võivad need kaotada oma funktsionaalsuses;
  • Sõiduki libisemine

Kasulik soovitus: Ratta sisemise osa kuivatamiseks ning pidurisüsteemi efektiivsuse tõstmiseks tasub vajutada pidurit paar korda järjest.