Valveseadme ostmisel tuleks esmalt hinnata auto marki ja selle seisukorda ning seejärel vastavalt nendele näitajatele valida autole signalisatsioon. Asi on selles, et kallile ning uuele autole sobib pigem keeruline ja kaasaegne süsteem, samal ajal vanale sõidukile on mõistlik soetada midagi soodsamat ning lihtsamat.
Signalisatsioonitüübid.
Analoogne.
See süsteem on lihtne. Seda on samas ja kerge välja lülitada, eriti siis kui ärandaja teab antud süsteemi tööpõhimõtteid.
Analoogselt autoalarmil on järgmine liigitus:
- Ühepoolne. Ei võimalda teostada kontrolli asjade üle, mis toimuvad auto läheduses.
- Selles on sisseehitatud piipar, mis saadab teavituse võimaliku ärandamise katse puhul.
Antud autoalarmi tüüp ei sobi kallitele autodele, kuna tagab ohutuse vaid tasulises autoparklas või garaažis.
Digitaalne.
Sellist tüüpi seade edastab digitaalkoodidega impulssi peaplokki. Sealjuures digitaalkoodil, mida edastatakse
juhtplokki, on omadus pidevalt muutuda. Seetõttu leida õiget koodi on päris keeruline. Kuigi on olemas süsteeme, kus on püsivalt üks digitaalne kood ning see on ühtlasi ka vähem usaldatav.
Digitaalne signalisatsioon võib omada nii ühepoolset kui kahepoolset ühendust/sidet. Kahepoolne side võimaldab juhil otse kodust panna tööle auto mootor, et autot soojendada. Digitaalne süsteem tagab väga hea ärandamise vastase kaitse, kui signalisatsiooni kasutatakse koos immobilaiseriga.
GSM.
Kõige turvalisem auto turvasüsteem on GSM. Selles kasutatakse navigatsiooni põhimõtteid, mis tähendab, et satelliidid abil on võimalik jälgida auto liikumist. Sealjuures võib signalisatsiooni olemasolu jääda kurjategija poolt avastamata, mille tulemusena pärast edukat ärandamist varas ka tabatakse.
GSM puudused:
- Seadme kõrge hind
GSM eelised:
- Signaal saabub mobiilsidekanalit mööda kas siis telefonikõne või SMSi näol.
Antud signalisatsiooni raadius on sama suur kui mobiilside raadius.